Debatgruppe i Kbh.

Debatgruppen i Hovedstadens Spor er for alle interesserede, der selv har overgrebserfaringer.

I Spors nyhedsbrev, der sendes ud til alle medlemmer, er der links til rigtig mange relevante og spændende artikler. Desværre går mange af dem nok hurtigt i glemmebogen igen, fordi de ofte kun bliver læst uden, at der bliver reflekteret og talt om dem, samt de ikke bliver sat ind i en personlig kontekst. Det er det, vi gør på debatmøderne.

Fra gang til gang bliver der valgt en artikel fra nyhedsbrevet, som der bliver udsendt link til, så den kan være læst på forhånd. Udfra indholdet i artiklen debatterer vi det aktuelle emne. Hvis det kan lade sig gøre, vil artiklens forfatter blive inviteret til at deltage.

Her kan du læse, hvordan debatgruppen fungerer.

Møderne bliver holdt en gang om måneden på skiftende ugedage fra kl. 15.30 - 17.30 med en lille pause halvvejs. Der vil blive serveret kaffe, the, kage og frugt.

Det er på Spors kontor:
Grundvigsvej 27A
1864 Frederiksberg

Se datoer i nyhedsbrevet, på forsiden af denne hjemmeside samt på Facebook.

Tilmelding til anette@landsforeningen-spor.dk senest dagen før. Ved færre end tre tilmeldte aflyses mødet. Evt. aflysning af mødet sendes ud pr. mail senest samme dags morgen/formiddag samt på Facebook.