Cafémøder med oplæg i Kbh.

Hovedstadens Spor afholder cafémøder fra oktober til maj måned. Scroll ned ad siden for at se datoer og præsentationer af oplæggene.

Møderne foregår kl. 18.30 -20.30 i

Salonen
Østerbrogade 222
2100  København Ø

Vi har hele caféen for os selv under møderne (+ en personale til servering).

Til nogle af møderne bliver holdt et oplæg, der tager udgangspunkt i senfølgeproblematikken. Oplægene kan være faglige eller det kan være personlige beretninger. Derefter er der tid til spørgsmål og debat. Andre gange er det dialog- og debatmøder, hvor vi tager fat i et emne. Eksempler kan være tilgivelse, pårørende, seksualitet, grænser etc.

Deltagelse til cafémøderne er anonymt og det står enhver frit for, om man bare vil lytte, eller om man også ønsker at deltage i debatten.

Møderne er gratis, åbne arrangementer for alle interesserede over 18 år. Deltagere er senfølgeramte, pårørørende, fagprofessionelle og andre med interesse i emnet.

Alle arrangementer bliver publiceret under Til kalenderen her på hjemmesiden samt under begivenheder på Hovedstadens Spors FacebooksideHold øje med siderne for det er også her, det bliver annonceret, hvis der er aflysninger eller ændringer i programmet.

Nedenfor er datoerne for Spors cafémøder i København for sæsonen 2018-19. Omtale af oplæggene bliver lagt ind så snart vi modtager dem fra oplægsholderne.

Tirsdag d. 9. oktober

Onsdag d. 7. november

Torsdag d. 6. december

Mandag d. 14. januar

Tirsdag d. 12. februar

Onsdag d. 13. marts

Torsdag d. 11. april

Mandag d. 6. maj

Klik her for at læse om oplægene, der har været afholdt på tidligere cafémøder.

Reportage fra cafémøde 10. dec. 2015 - en meget fin beskrivelse af, hvordan en deltager oplevede sit første cafémøde i København.

På bloggen Asynje kan læses om en anden deltagers oplevelse af at deltage til et cafémøde for første gang.