Brugerundersøgelse

01-02-2017

Har du måtte opgive at få behandling for dine senfølger i det offentlige system? I så fald kan du hjælpe os ved at skrive til os.

Mail Brevhoved 2016

Landsforeningen Spor vil gerne sætte lys på det problem, at mange voksne med senfølger af seksuelle overgreb i barndommen og ungdommen ikke kan benytte de etablerede behandlingstilbud. Det drejer sig om de tre centre for seksuelt misbrugte (CSM) samt Region Hovedstadens tre psykiatriske centre: Center Stolpegård, Psykoterapeutisk Klinik Nannasgade og Center Nordsjælland.

I den forbindelse kan du hjælpe os ved at skrive til os, hvis du har måttet opgive at få hjælp fra et af centrene. Dette uanset om det skyldtes, at du blev afvist, at tilbuddet ikke fungerede for dig på grund af den terapeutiske tilgang, centrets geografiske placering, tidspunkterne for samtalerne eller anden årsag.

Vi vil gerne kende dit køn, alder, region samt grunden til, at du ikke kunne benytte tilbuddet. I tilfælde af afvisning vil vi også gerne høre om centrets begrundelse, samt om du blev henvist til et andet relevant tilbud. Noter venligst, hvis du frabeder dig at blive kontaktet med evt. uddybende spørgsmål. Send mailen til kristinna@landsforeningen-spor.dk.

Har du lyst til at skrive hele historien til os eller ringe til Kristinna og fortælle den, er vi også meget interesserede i det. Skriv til Kristinna for tlf.nr.

Vi hører også gerne fra dig, hvis du har du gennemført et vellykket forløb på ét af centrene.

Alle besvarelser vil være anonyme. Indsendte svar ses kun af Spors frivilligkoordinator Bolette Westerholt samt undertegnede og videregives ikke uden samtykke.

Mange tak for hjælpen fra
Kristinna Johansen
Landsforeningen Spor