Velkommen! For at aktivere alle funktioner kan du Log ind or Registrering.

Notifikation

Icon
Error

sara
#1 Skrevet : 12. juni 2017 10:06:43(UTC)
sara

Placering: Newbie

Gruppe: Brugere

Hej
Jeg er ny her.
jeg er 30 år har et godt liv med 2 børn og min dejlig mand.
fortiden har jeg oplevet jeg har fået mere hukommelsetab, mister tit fokus.
Jeg kan for tiden ikke være i støre forsamlinger. jeg føler mig mere og mere ensom.
Er ikke god til at være social med andre, eller vedlide holde venskaber.
jeg har svært ved at stole på mennesker, især ved at jeg tror ikke nogle vil mig det godt.
folk er hurtigt til at dømme. Jeg er træt af at lyve om min fortiden men bliver nød til det. vil ikke havde at folk føler det er snød for mig. jeg føler mig trist og græder tæt ved ikke hvorfor.
jeg lever for min børn og mand.
jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre, jeg ved der er noget galt, jeg har fået det dårligere efter jeg er starte på uddannelse samt praktik som socialrådgiver.
nogen som har nogle god råd, andre som har oplevet dette,
hilsen
sara
p.s jeg er ordblind, kan forekomme stavefejl.

Helene
#2 Skrevet : 12. juni 2017 10:33:40(UTC)
Helene

Placering: Advanced Member

Gruppe: Brugere, Foreningsmedlemmer

Påskønnet: 27 gang(e)
Blev påskønnet: 8 gang(e) i 6 indlæg
Hej Sara

Jeg kan genkende, alt det du skriver.

Jeg ved af erfaring, at det kan være enormt hårdt at være i 'praktik', når man har det dårligt. I det hele taget at være inde i det system, kan dræne enhver energi, og det får man det ialtfald ikke bedre af. I sin tid, da det var meningen, at jeg skulle revalideres, overvejede jeg at blive socialrådgiver. Takket være en jobkonsulent kom jeg gudskelov på andre tanker. Det er blevet så benhårdt med den lovgivning vi har, og det er bestemt ikke det, man har brug for, når man har senfølger. Så jeg forstår sagtens, at du har fået det dårligere efter, at du er startet. Det er jo givetvis ikke arbejde eller uddannelse, der er dit primære behov.

Er du på Facebook? Hvis du gerne vil have kontakt med andre, der har senfølger efter opvæksten i en dysfunktionel familie, er der en rigtig god gruppe, der hedder '(Livet) bag facaden'. For mig har det været meget helende at finde sammen med ligesindede - også selvom det har været over nettet. Faktisk kan det gøre det noget nemmere, at man kun kender hinanden over nettet, synes jeg.

Kh Helene

P.S.: Jeg synes, du skriver fint og fuldt forståeligt :)

Helene
#3 Skrevet : 12. juni 2017 10:35:35(UTC)
Helene

Glemte at skrive, at '(Livet) bag facaden' er en lukket gruppe. Det vil sige, at andre kan se, hvem der er medlem i gruppen, men det er kun gruppens medlemmer, der kan se, hvad der bliver skrevet i gruppen.
Sørine
#4 Skrevet : 24. juni 2017 10:14:46(UTC)
Sørine

Hej Helene
Jeg tillader mig lige at spørge dig. Den Facebook gruppe. Kan mine venner se under min profil at jeg er medlem af gruppen? Eller er det kun hvis man søger på gruppen og ser på hvem der er medlemmer, at man kan se at jeg er medlem?
Jeg har ikke lyst til at melde mig ind, hvis mine venner kan se på min profil at jeg er medlem.
Men jeg har virkelig stærkt brug for et fællesskab hvor jeg ikke føler mig så alene, så jeg ville rigtig gerne være medlem, men jeg ved ikke om jeg tør.
Håber at mit spørgsmål giver mening.
VH Signe
Sørine
#5 Skrevet : 24. juni 2017 10:18:23(UTC)
Sørine

Hej Helene
Jeg tillader mig lige at spørge dig. Den Facebook gruppe. Kan mine venner se under min profil at jeg er medlem af gruppen? Eller er det kun hvis man søger på gruppen og ser på hvem der er medlemmer, at man kan se at jeg er medlem?
Jeg har ikke lyst til at melde mig ind, hvis mine venner kan se på min profil at jeg er medlem.
Men jeg har virkelig stærkt brug for et fællesskab hvor jeg ikke føler mig så alene, så jeg ville rigtig gerne være medlem, men jeg ved ikke om jeg tør.
Håber at mit spørgsmål giver mening.
VH Signe
Sørine
#6 Skrevet : 24. juni 2017 10:20:22(UTC)
Sørine

Ups- dobbelt post...
Helene
#7 Skrevet : 24. juni 2017 10:57:03(UTC)
Helene

Hej Sara

Jeg har lige lavet et chek. Jeg har venner, der er med i gruppen, men det står ikke under deres profil. Det er vist kun offentlige grupper, man kan se. Hvis man søger på gruppen, kan man se, hvem der er medlemmer.

Jeg håber, at du finder modet til at melde dig ind.

Kh Helene
Sørine
#8 Skrevet : 24. juni 2017 11:01:25(UTC)
Sørine

Tak, jeg har sendt en anmodning.

Kh Signe (der lige lånte Sara's tråd)
Helene
#9 Skrevet : 24. juni 2017 11:39:00(UTC)
Helene

Og jeg ved, at du er blevet godkendt :)
Brugere som besøger dette emne nu:
Guest
Gå til forum  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.