Velkommen! For at aktivere alle funktioner kan du Log ind or Registrering.

Notifikation

Icon
Error

Louise
#1 Skrevet : 13. april 2017 07:49:24(UTC)
Louise

Placering: Newbie

Gruppe: Brugere

Hej jeg en voksen kvinde på 40 år, jeg har 3 børn blev skilt for 5 år siden, har nu en skøn kæreste som jeg forelsket i.
Det først de senere år, at jeg har fået lysten til nyde sex være intim.
Jeg kom først i behandling som 30 årige, havde en rigtig svær tid efter andet barn. Alt det nærvær følelser med 2 små børn.

Mit problem er, at jeg nogle gange har "tror jeg" været tæt på orgasme, lige inden det sker bryder jeg hulkende sammen og føler nærmest ikke, at jeg kan få luft.
Er der andre, som har / haft det på samme måde?

Kh Louise
Helene
#2 Skrevet : 13. april 2017 10:28:52(UTC)
Helene

Placering: Advanced Member

Gruppe: Brugere, Foreningsmedlemmer

Påskønnet: 28 gang(e)
Blev påskønnet: 8 gang(e) i 6 indlæg
Hej Louise

Jeg har ikke nogen personlige oplevelser med det (har ikke haft partner i mange år), men jeg har hørt andre, der har prøvet tilsvarende.

Kh Helene
Christinatigerdottir
#3 Skrevet : 3. maj 2017 10:32:11(UTC)
Christinatigerdottir

Placering: Newbie

Gruppe: Brugere, Foreningsmedlemmer

Hej

jeg er 31 år og har været sammen med min kæreste i snart 5 år. Jeg kender godt det du beskriver, jeg synes selv det kan være ret frustrerende.

Min kæreste er heldigvis utroligt forstående og fortæller mig altid at det ikke betyder noget for hverken ham eller os og så får vi nusset eller han afleder mig på anden måde og det hjælper.

Min egen teori er at det er fordi jeg ikke kan give slip på mig selv, jeg kan ikke hengive mig i orgasmen fordi der har jeg ingen kontrol. Vi er jo nogle kontrolfrieaks har jeg hørt ;)

Mit bedste råd vil være at sørg for at du slapper af og ikke fokuserer for meget på selve det at komme, for så kan det blive en ond cirkel. At man så gerne vil, men ikke kan osv. Og så har det hjulpet mig utroligt meget at lære at onanere, simpelthen at man kender sin egen krop, gør meget.

Tillid til sig selv såvel som den anden er utroligt vigtigt.

jeg ved ikke om du kan bruge det til noget....pøj pøj med det.

-Chris
Brugere som besøger dette emne nu:
Guest
Gå til forum  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.