Velkommen! For at aktivere alle funktioner kan du Log ind or Registrering.

Notifikation

Icon
Error

josiah
#1 Skrevet : 10. april 2017 16:05:56(UTC)
josiah

Placering: Newbie

Gruppe: Brugere

Blev påskønnet: 1 gang(e) i 1 indlæg
Hej forum

Jeg her ny her. Og har en masse (sikkert alt for dumme) sprørgsmål..

1. Er der nogen retningslinier for hvad vi kan dele om her? Må jeg fx sige at det var min far/mor/psykiater der forulempede mig.. må jeg give detaljer om overgrebene?

2. Må jeg hele dele mobil nr eller email med andre?

3. Må jeg dele/spørge om hvilke behanlingstilbud/behandlere der er gode/dårlige/foretager overgreb?

Survivor greetings Josiah

Need much more treatment - No longer in denial - Hugs not drugs
admin
#2 Skrevet : 10. april 2017 17:03:29(UTC)
admin

Placering: Administration

Gruppe: Administrator
Kvinde

Påskønnet: 5 gang(e)
Blev påskønnet: 3 gang(e) i 3 indlæg
Hej Josiah

Det er rigtigt gode og relevante spørgsmål, du stiller. Jeg kan ikke lige svare på dem på stående fod, så vender tilbage med svar i løbet af en dag eller to.

Bedste hilsner
admin
josiah
#3 Skrevet : 10. april 2017 23:15:58(UTC)
josiah

Placering: Newbie

Gruppe: Brugere

Blev påskønnet: 1 gang(e) i 1 indlæg
Det vil jeg se frem til, er vandt til at følge "Guidelines for safe sharing" fra SIA, dem her:
http://siacominghomephon...idelinessafesharing.html
admin
#4 Skrevet : 12. april 2017 22:46:09(UTC)
admin

Placering: Administration

Gruppe: Administrator
Kvinde

Påskønnet: 5 gang(e)
Blev påskønnet: 3 gang(e) i 3 indlæg
Hej Josiah

Så har jeg nogle svar på dine spørgsmål.

Der er nogle generelle retningslinier for brug af forummet. De kan ses her. De besvarer dog kun ét af dine spørgsmål, så her er yderligere svar:

1) Er der nogen retningslinier for hvad vi kan dele om her? Må jeg fx sige at det var min far/mor/psykiater der forulempede mig.. må jeg give detaljer om overgrebene?
Da det er et anonymt forum, kan du godt skrive, hvem der har krænket dig (uden navns nævnelse). Der må ikke fortælles detaljer om overgrebene. Generelt anbefaler vi, at man ikke fortæller noget, der kan skabe indre billeder hos andre.

2) Må jeg hele dele mobil nr eller email med andre?
Det vil vi fraråde.

3) Må jeg dele/spørge om hvilke behanlingstilbud/behandlere der er gode/dårlige/foretager overgreb?
Dette har du mulighed for at skrive om under 'Erfaringer med behandling / andre hjælpemuligheder'. Dette menupunkt findes både i det åbne forum, hvor alle kan se det, og i det lukkede forum, der kun er for Spors medlemmer. Derudvoer her du mulighed for at give en anmeldelse af en behandler på www.omdoemme.dk

Spor er ved at få udarbejdet en ny hjemmeside, og når den er færdig, bliver dette forum lukket ned. Vi henviser i stedet til Invictos forum (der tidligere hed Offerforum), hvor der er mere aktivitet.

Bedste hilsner
Admin
Brugere som besøger dette emne nu:
Guest
Gå til forum  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.