Velkommen! For at aktivere alle funktioner kan du Log ind or Registrering.

Notifikation

Icon
Error

#1 Skrevet : 23. februar 2014 23:00:55(UTC)

Placering: Administration

Gruppe: Administrator
Tilmeldt: 28-11-2012(UTC)
Indlæg: 19
Kvinde

Påskønnet: 5 gang(e)
Blev påskønnet: 6 gang(e) i 4 indlæg
Spors debatforum er opbygget i 2 forskellige niveauer:

Den åbne del
Debatterne under 'Åbent forum' og 'Lidt af hvert' er åbne for alle. Alle besøgende kan læse med, men man kan kun deltage aktivt i debatten, hvis man har registreret sig som bruger og er logget ind.

Når du skriver i forummets åbne del, skal du huske på, at alle kan læse med. Der kan linkes til dine opslag fra andre medier så som Facebook og Twitter, så et opslag kan nå langt ud over forummets rammer.

På forsiden af Spors hjemmeside vises overskrifter fra nyeste opslag i det åbne forum, så de er synlige for alle besøgende.

Den lukkede del
Debatterne under 'Lukket forum for medlemmer af Spor' er kun tilgængeligt for medlemmer af Spor. Det betyder, at kun medlemmer kan læse og skrive i forummet.

Hvis et medlem linker til et opslag i den lukkede del f.eks. på Facebook eller Twitter, vil kun medlemmer af Spors lukkede gruppe kunne læse opslaget. Læsere, som kun er registrerede i det åbne forum, får beskeden: "Du prøvede at få adgang til en sektion, du ikke har adgang til", mens læsere som ikke er brugere af forummet, bliver omdirigeret til log-on-siden.

På forsiden af hjemmesiden vises overskrifter fra nyeste opslag fra det lukkede forum for medlemmer af det lukkede forum som er logget ind. D.v.s. brugere af det åbne forum samt besøgende på hjemmesiden kan ikke se disse overskrifter.

.

Redigeret af bruger 24. februar 2014 16:19:13(UTC)  | Årsag: Ikke udspecificeret

Brugere som besøger dette emne nu:
Guest (3)
Gå til forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.